KURUMSAL AMACIMIZ
Hizmet üretimini kesintiye uğratmadan, en az kaynakla, en kısa zamanda, en az maliyetle ve hatasız bir şekilde hizmet üretimi gerçekleştirmek ve hasta/ yakını ve çalışanların istek ve ihtiyacını karşılamaktır.
Hastalarımız İçin;
- Uluslararası sağlık standartlarında hizmet sunmak,
- Kanıta dayalı tıbbi uygulamalarla hasta güvenliği sağlamak,
- Tedavinin her aşamasında etik değerlerden vazgeçmemek,
- Tüm sağlık kadromuzca hastalarımızın tedavileri boyunca sevecen, şefkatli yaklaşım sergilemek,
- Üst düzeyde sağlık hizmeti sunmak için teknolojik alt yapıyı kuvvetlendirmek,
- Hasta beklentilerini anlamak ve beklentilerin üzerinde hizmet sunmak için sürekli gelişmek,
Çalışanlarımız İçin;
- Çalışanlarımızın birlik ve beraberlik motivasyonunu yüksek tutmak,
- Çalışanlarımız için şeffaf ve açık bir iletişim yönetim politikası izlemek,
- Sağlıklı, huzurlu ve güvenilir bir çalışma ortamı yaratmak ve bunun devamlılığını sağlamak,
- Çalışanların maddi ve manevi olarak haklarını gözetmek,
- İnsan kaynakları politikasını sürekli gözden geçirmek, güncellemek ve geliştirmek
- Belirli dönemlerde yapılacak performans değerlendirmeleriyle yüksek performans gösteren çalışanları takdir etmek ve ödüllendirmek,
- Çalışanlarımıza sürekli eğitim ve kendini geliştirme olanakları sağlamak,
- Gerek kurum içi gerekse kurum dışında sağladığı eğitimler ile mesleki bilgi ve yetkinliklerini, davranışsal becerilerini ve liderlik özelliklerini geliştirme imkânı sunmak.
Toplum İçin;
- Toplumun yaşam kalitesini yükseltmek için çağdaş ve teknolojik sağlık hizmeti vermek,
- Toplumun çeşitli kurumlarıyla işbirliği içerisinde yaşam kalitesini arttıracak eğitim, planlama ve koordinasyon faaliyetlerini sürdürmek,
- Toplumun ihtiyaç duyduğu sağlık hizmetini sunarken doğaya dost, çevreci bir prensiple sürdürmek
‘’HİZMET SUNUMUMUZDA REHBERLİK EDEN, “DEĞERLERİMİZ”;
Sandıklı Devlet Hastanesi çalışanları güler yüzlü hizmet anlayışı ile hastalarını önemser ve hastalarına bağlıdır. Hastalarımızın bugünkü ihtiyaçlarını ve beklentilerini karşılarken gelecekteki ihtiyaçlarını da anlamaya çalışır.
Sandıklı Devlet Hastanesi çalışanları bilimden yararlanarak sunduğu hizmetlerde fark yaratmanın heyecanını her zaman duyar ve farklılaşmayı amaçlar.
İnsan kaynağımız kuruluşumuzun en önemli değeridir. Vizyonumuza ulaşma sürecinde çalışanlarımızın bilgi, beceri ve tecrübelerinden faydalanacağız.
- BİLGİ GİZLİLİĞİNE ÖZEN GÖSTERİRİZ;
Sandıklı Devlet Hastanesi çalışanları olarak hastalarımıza ve kurumumuza ait her türlü bilginin korunması ve gizli tutulması için gereken özeni gösteririz.
- HASTA VE YAKINLARININ HAKLARINA SAYGILIYIZ;
Sandıklı Devlet Hastanesi çalışanları tüm faaliyetlerini hasta ve yakınlarının haklarına saygılı olarak yürütür.
- ETİK DEĞERLERE DUYARLIYIZ;
Sandıklı Devlet Hastanesi çalışanları tüm faaliyetlerini etik değerlere uygun olarak yürütür.
Sandıklı Devlet Hastanesi çalışanları tüm faaliyetlerinde yasalara saygılıdır.
- İŞ GÜVENLİĞİNİ ÖNDE TUTARIZ;
Çalışanlarımızın, hastalarımızın, hasta yakınlarının ve faaliyetlerimiz ile etkileşen diğer insanların güvenliği bizim sorumluluğumuzdadır. Bu nedenle faaliyetlerimizden kaynaklanan riskleri en aza indirmek bizim görevimizdir.
Hastanemiz yaşanabilir bir dünyanın oluşumuna katkı sağlamak için çalışanlarımızı bilinçlendirmeyi ve faaliyetlerimizden kaynaklanan olumsuz çevresel etkileri azaltmayı bir görev olarak görür.
- KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİNE İNANIRIZ;
Sandıklı Devlet Hastanesi olarak; kalite politikamız gereği kalite yönetim sistemlerini ve Sağlıkta Hizmet Kalite Standartlarını uygulamanın, değişen koşullar ve ihtiyaçlarımız doğrultusunda sürekli iyileştirmenin önemine inanırız.